Suche
Close this search box.
2023-01-17_63c6e9105850e_thumbnail_IMG_2856

“De Luca het d `Wand agmoolet…”

Die Serie: Satirische Kurzgeschichten aus der Welt des Kindergartens - Frau Glättlis erste Kindergartenreise...

Auch im realen Kindergarten-Alltag gibt es immer wieder amüsante Momente zum Schmunzeln. Vor allem wenn Kinder ihre Weltsicht zu erklären versuchen. Hier ein paar echte Kinder-Aussagen…

«Liebi Chind, was sind euri Lieblingstier?» Ein Mädchen meldet sich: «Mini Lieblingstier sind Meerjungfrau, Prinzessin und Einhorn…»

Ein Junge zählt auf, wer alles zu seiner Familie gehört. Beim letzten Namen sagt er: «De isch aber leider gschtorbe, wo er 2 Johr alt gsi isch.» Ich: «Au, das tuet mir aber leid.» Junge: «Weisch Hamster werdet ebe nöd so alt…»

«Nöchschte Sunntig chamer scho s’erschti Cherzli azünde. Wüsset ihr warum?»
(erhoffte Antwort: 1. Advent)
Hier einige Antworten:
«Vilicht en Geburtstag?»
«Denn isch Wienacht.»
«Isch das da wo d’Schwiz Geburtstag het?»
«Tüend mir denn Oschtereier amoole?»

Die Fotografin besucht den Kindergarten. Als sie hereinkommt, sagt ein Junge: «Das isch doch di glich Fotografin wie letschts Johr.» Darauf ein anderer: «Jo, isch di glich. Sie gseht eifach viel älter us als letschts Johr. Me gsehts ganz dütlich.»

Ein Kind erzählt: «Geschter het mis Mami es Baby übercho.»
Anderes Kind: «was, scho wieder!?»
Drittes Kind: «es git efang immer meh Lüt uf dere Welt.»

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert